Κλείνουν σχολές των ΤΕΙ και φτιάχνεται ένα «Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος», χωρίς την Ελληνική γλώσσα!

Posted: 07/02/2013 in Ad-hoc
Ετικέτες: , ,

diethnes_panepistimio1
Έχουν φτιάξει (χωρίς να το προβάλουν καθόλου στην Ελλάδα) ένα πανεπιστήμιο που ονομάζεται«Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας» International Hellenic University»,IHU). Η πανεπιστημιούπολη έχει χτιστεί ήδη και βρίσκεται στο 14ο χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ιδιοκτήτης του «Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος» φέρεται να είναι ο Έλληνας καθηγητής κ. Γραμμένος, ο οποίος διδάσκει στο London City και είναι ειδικός στα ναυτιλιακά θέματα.

Το ιδιωτικό πανεπιστήμιο, με τον τρόπο που σχεδιάστηκε, είναι κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής, όπως τις οραματίζονται οι παγκοσμιοποιητές. Στην ιστοσελίδα του λέει ανοιχτά ότι οι κλάδοι σπουδών είναι συνδεδεμένοι με τις προοπτικές στην Ν.Α. Ευρώπη. 

Έχει πολύ λίγες σχολές μέχρι στιγμής, που έχουν να κάνουν με οικονομικές σπουδές, νομικές σπουδές, κοινωνιολογία, εθνολογία και πολιτισμό, επιστημονική έρευνα και τεχνολογία, και μια σχολή με το ενδιαφέρον όνομα «Τμήμα Πολιτιστικών Σπουδών των χωρών της Μαύρης Θάλασσας»(;!). Να υποθέσουμε ότι ο αριθμός των σχολών θα αυξηθεί στο μέλλον…;

Εκτός από το γεγονός ότι δεν το προβάλλουν καθόλου στα ελληνικά ΜΜΕ για να πληροφορηθούν οι Έλληνες γι αυτό, το άλλο που κινεί υποψίες είναι ότι ο ιστότοπος του πανεπιστημίου σχεδιάστηκε σε 16 γλώσσες, αλλά όχι στην Ελληνική! Το «Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας» δεν υποστηρίζεται στην Ελληνική γλώσσα! 
Αν δούμε τώρα ποιές γλώσσες υποστηρίζονται στον ιστότοπο, τότε τα ερωτηματικά αυξάνονται…

Αλβανική, Αραβική, Αρμενική, Βουλγαρική, Αγγλική, Γαλλική, Σκοπιανά, Γεωργιανή, Γερμανική, Ιταλική, Ρουμανική, Ρωσική, Σερβική, Ισπανική, Τουρκική, Ουκρανική.
Ελληνικά πουθενά!!! 

Φοβούνται μήπως οι Έλληνες τους ανακαλύψουν και γίνει θέμα;  Ή δεν δέχονται Έλληνες σπουδαστές;

Ρίξτε μια ματιά…

Η αρχική σελίδα για την δέσμη θεωρητικών σπουδών
Η αρχική σελίδα για την δέσμη θετικών σπουδών (2 σχολές μόνο):
Σ’ αυτή την σελίδα έχουν αναρτήσει τις πόλεις και τις ημερομηνίες εκθέσεων εκπαιδευτικών οργανισμών, στις οποίες σκοπεύουν να λάβουν μέρος για να προωθήσουν το πρόγραμμά τους.

Από ότι φαίνεται, βρισκόμαστε μπροστά στη λειτουργία ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου, που όμως -όπως μαθαίνουμε- δεν συμπεριλαμβάνεται στο περίφημο σχέδιο «Αθηνά». Αυτό, όμως, το ιδιωτικό πανεπιστήμιο, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για την δημιουργία και άλλων ιδιωτικών πανεπιστημίων.

Τέλος, η λειτουργία του συγκεκριμένου «Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος», ενδέχεται να λειτουργήσει ως «ορεκτικό» -«επιχειρηματικής» δραστηριότητας- για τούρκους επιχειρηματίες που πιθανότατα -αν όχι βεβαιότατα- θα θελήσουν να υλοποιήσουν τα ήδη υπάρχοντα σχέδια για την δημιουργία ενός Τουρκικού Πανεπιστημίου στην Θράκη.

Αλήθεια, μπορεί το υπουργείο Παιδείας, το υπουργείο Εσωτερικών, το υπουργείο Εξωτερικών ή και το ίδιο το μέγαρο Μαξίμου (δηλαδή ο ίδιος ο πρωθυπουργός) να μας εξηγήσουν τι προτίθενται να κάνουν σε ένα τέτοιο (πολύ πιθανό) ενδεχόμενο;
Μήπως θα το περάσουν με μία (ν)τροπολογία στην Βουλή ή θα αντισταθούν στις πιεστικές απαιτήσεις της Άγκυρας ή ακόμη και της τρόικα, που θα «δει» ευκαιρία οικονομικών (φορολογικών) εσόδων;

Εμείς, πάντως, θυμίζουμε στους αρμόδιους της σημερινής κυβέρνησης πως όταν έγινε το Αλβανικό πανεπιστήμιο στο Κόσοβο, σηματοδοτήθηκαν διαδικασίες σημαντικής εθνικής μειονότητας και έναν χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας του ξεκίνησε ο αποτροπιαστικός πόλεμος του Κοσόβου…

Πηγή

Advertisements
Σχόλια
  1. Ο/Η Ευη λέει:

    Αφου οι κυβερνωντες δεν ειναι Εληνες, λογικο να μην υποστηριζεται το Ελληνικο κατα τα αλλα Πανεπιστημιο, απο Ελληνικα!

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Υπάρχουν πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις που αρέσκονται να αυτοπροβάλλονται και να διαφημίζονται σαν πανεπιστήμια ή κολλέγια, για την πολιτεία όμως δεν είναι τίποτε περισσότερο από ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, των οποίων τα πτυχία δεν αναγνωρίζονται ως πανεπιστημιακά ούτε -φυσικά- ισοδύναμα των κρατικών πτυχίων (ΑΕΙ ΤΕΙ). Στις περισσότερες δε περιπτώσεις, τα εν λόγω πτυχία δεν αναγνωρίζονται ούτε από αντίστοιχα πανεπιστήμια του εξωτερικού.

    Εκ πρώτης, το σύνολο των γλωσσών στις οποίες είναι διαθέσιμη η ιστοσελίδα αντικατοπτρίζει -εξαιρουμένων των ευρωπαικών αγγλο-γαλλο-ιταλο-ισπανικών- την ανθρωπογεωγραφία των λαθρομεταναστών. Θα μπορούσε ενδεχομένως να ερμηνεύσει κανείς τη δημιουργία αυτού του τάχατες »πανεπιστημίου» που φαίνεται να χρονολογείται από το 2007, άρα συμπληρώνει 6ετία, ως μια ακόμη προσπάθεια αρπαχτής πονηρών επιχειρηματιών, που ψάχνουν τρόπους να γεμίσουν την τσέπη τους αδειάζοντας τη τσέπη όποιου αφελούς τσιμπήσει.

    Η απουσία της ελληνικής μεταξύ των γλωσσών αυτών είναι παντελώς αδικαιολόγητη, ίσως όμως εξηγείται επαρκώς: οι έλληνες δεν θα πάνε σ αυτή τη βοιδοσχολή, είτε γιατί βλέπουν αμέσως περί τίνος πρόκειται, είτε διότι γνωρίζουν το νομικό καθεστώς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, είτε διότι έχουν ήδη πτυχίο. Μεγάλο ποσοστό των νέων μας είναι ήδη πτυχιούχοι, και άνεργοι, σε αντίθεση με πολλαπλάσια ποσοστά λαθρομεταναστών που δεν έχουν κανένα πτυχίο, ή ακόμη και απολυτήριο 12ετούς εκπαίδευσης. Κατ αυτή την έννοια, και με την προυπόθεση ότι περιγράφει τουλάχιστον ένα μέρος της πραγματικότητας, έχουμε ίσως να κάνουμε με μια περίπτωση πανεπιστημίου-μαιμού που έναντι συμφέρουσας τιμής μοιράζει ΄΄πτυχία΄΄ με βαρύγδουπους τίτλους, φαντεζί γραμματοσειρές, λαμέ εντυπωσιακές σφραγίδες και τις απαραίτητες υπογραφές ΄΄συγκλήτου΄΄, ΄΄πρύτανη΄΄ και ΄΄καθηγητών΄΄.

    Με δεδομένο πως η προσοχή των οικονομικών εισαγγελέων έχει στραφεί εδώ και αρκετό καιρό στις αμαρτωλές ΜΚΟ, οι τελευταίες δεν προσφέρονται πλέον για εύκολη και αθόρυβη πηγή πλουτισμού, όπως γινόταν για αρκετά χρόνια. Ίσως το επόμενο πεδίο μάσας να εντοπισθεί στο χώρο της ΄΄επελευθέρωσης της αγοράς ανώτατης εκπαίδευσης΄΄. Έαν κάτι τέτοιο συμβεί –και ήδη συμβαίνει ει μη μόνο σε κάπως περιορισμένο επίπεδο- τότε θα είναι τραγικό.

    Δεν αποκλείεται δε τέτοιου είδους ψευδοεπιχειρηματικές δραστηριότητες να είναι εναλλακτικές μορφές ξεπλύματος χρήματος. Σε κάθε περίπτωση, ένα σοβαρό κράτος αντιμετωπίζει την τριτοβάθμια εκπαίδευση με πολύ πολύ προσοχή, σχεδιάζει εθνική υπερκομματική πολιτική που δεν προσφέρεται για μικροκομματικά καιροσκοπικά οφέλη, και θέτει σε λειτουργία μια ουδέτερη ελεγκτική αρχή που θα βγάζει ΄΄κίτρινη ή και κόκκινη κάρτα σ όσους παίκτες κάνουν φάουλ΄΄.

    Θίγεις όμως κι ένα άλλο θέμα, ακόμη πιο σοβαρό: την περίπτωση δημιουργίας ΄΄τουρκικού πανεπιστημίου΄΄ στη Θράκη. Τί θα κάνει η κυβέρνηση; Σε περίπτωση απελευθέρωσης της αγοράς και της δημιουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων δεν αποκλείεται η Τουρκία να προβεί σε τέτοια κίνηση. Αν και θεωρώ πως οι Τούρκοι δεν είναι ηλίθιοι. Κι αυτό έχει αποδειχθεί, απ τον τρόπο που δουλεύουν τις υποθέσεις τους. Πιο συγκεκριμένα:

    α] η Τουρκία εδώ και δεκαετίες έχει βάλει πρόγραμμα και στόχο να εκτουρκίσει τους κατοίκους της Θράκης πατώντας κατ αρχήν στο θρήσκευμά τους. Μάλιστα, στον στόχο της έχει βάλει και τους Πομάκους που δεν έχουν τουρκική εθνική συνείδηση. Κάθε χρόνο πολλοί θρακιώτες νέοι ΄΄κερδίζουν΄΄ υποτροφίες σε μαντράσες και σε πανεπιστήμια της Τουρκίας. Η Τουρκία κινείται αργά, μεθοδικά, χωρίς ταλαντεύσεις και απότομες μεταπτωτικές πολιτικές. Επενδύει στο χρόνο και δημιουργεί μια ΄΄θρακική΄΄ ελίτ. Μάλιστα –για λόγους που δεν είναι του παρόντος, δεν φαίνεται μέχρι στιγμής να επιθυμεί μια τουρκική ελίτ, αλλά μια θρακική που θα λειτουργεί ως δορυφόρος της πολιτικής, της ιδεολογικής ή πάσης άλλης μορφής επεκτατικότητας της Τουρκίας. Το πότε αυτή η ΄΄θρακική΄΄ ελίτ θα ενεργοποιηθεί και προς ποια κατεύθυνση ακριβώς, δεν είναι πλήρως ξεκάθαρο, αν και μπορούμε να εκπονήσουμε ένα βέλτιστο κι ένα χείριστο για μας σενάριο.

    Επίσης, μέχρις ότου εκτουρκιστούν πλήρως οι Πομάκοι, πολλοί εκ των οποίων φημολογείται ότι είναι ακόμη κρυπτοχριστιανοί, -και πάντως ήταν χριστιανοί μέχρι και τη δεκαετία του 60- ΄΄τουρκικό΄΄ πανεπιστήμιο η Τουρκία δεν έχει συμφέρον να κάνει στη Δ. Θράκη διότι θα προκαλέσει αντίθετη προς τις επιδιώξεις της κοινωνική και εθνική συσπείρωση. Για την ώρα σπουδάζει επιλεγμένους θρακιώτες στην Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη. Στόχος της Άγκυρας δεν είναι να κάνει όλους τους ΄΄τουρκοθρακιώτες΄΄ επιστήμονες ή πτυχιούχους. Αυτό θα ήταν παρακινδυνευμένο, στο μέτρο που ένας μορφωμένος άνθρωπος χειραγωγείται πιο δύσκολα απ ότι η μάζα, ή, διαπραγματεύεται την ΄΄αφοσίωσή΄΄ του με άλλους, περισσότερο συμφέροντες γι αυτόν όρους.

    Είναι επίσης άγνωστο αυτή τη στιγμή πώς θα εξελιχθεί η περίπτωση των Πομάκων. Για την ώρα αντιστέκονται γενναία, παρά την τρομοκρατία των Γκρίζων Λύκων (το λεγόμενο μαστίγιο) και τις παρελάσεις πλείστων όσων Τούρκων πολιτικών, επιχειρηματιών και άλλων μαιντανών (το λεγόμενο καρόττο).

    Το να συνδέσουμε άμεσα τη δημιουργία του πανεπιστημίου-μαιμού σήμερα με τις γεωπολιτικές επιδιώξεις της Τουρκίας αύριο είναι μάλλον παρακινδυνευμένο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν πρέπει να έχουμε ανοικτά μάτια και αυτιά.

    Επιπλέον: δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως η 3βάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει κενά. Πολλά και διαφορετικά, αλλά εν προκειμένω έχει κενά στις λεγόμενες βαλκανικές σπουδές. Σ αυτή τη περιοχή είμαστε, αυτή οφείλουμε να γνωρίζουμε καλύτερα. Είναι δύσκολη περιοχή, με εθνικισμούς σε αναζωπύρωση και σε εξέλιξη. Πρόκειται για εθνικισμούς αλυτρωτικούς, όπως στην περίπτωση της Αλβανίας, ή της Τουρκίας, πολύ λιγότερο της Βουλγαρίας για παράδειγμα. Επιπλέον, αν κι εφόσον δημιουργηθούν τέτοιες έδρες, σε ελληνικά πανεπιστήμια, θα πρέπει να ελέγξουμε κατά πόσο επιστημονικά και επιστημολογικά έγκυρα είναι ή κατά πόσο απηχούν τουρκικές γελοιότητες του τύπου ΄΄δεν υπήρξε γενοκτονία των Αρμενίων, απλά αυτοί σκοτώθηκαν σε εμφύλιο΄΄, ή το άλλο το αμίμητο του εξίσου αμίμητου Οζάλ, ΄΄οι Έλληνες της Πόλης έφυγαν μόνοι τους΄΄. Άλλωστε, σ όσους τα παρακολουθούν αυτά, η Τουρκία εδώ και δεκαετίες χρηματοδοτεί αδρά πάμπολλες έδρες Τουρκικών σπουδών στην Δύση, ώστε να απηχούν τις ανιστόρητες απόψεις κι επιδιώξεις της. Σ’ έναν ιδεατό, πλατωνικό κόσμο, η Γνώση και το Πανεπιστήμιο θα πρεπε να είναι απαλλαγμένα από σκοπιμότητες, ψεύδη, προπαγάνδα. Αλλά γιαυτό ο πλατωνικός κόσμος είναι ιδεατός, κι όχι πραγματικός. Εντέλει, τίποτε δεν εμποδίζει εμάς να κάνουμε ακριβώς το ίδιο: να κρατάμε το πνεύμα της ιστορικής αλήθειας ζωντανό μέσα από έδρες ελληνικών σπουδών, είτε κλασικών, είτε βυζαντινών/μεσαιωνικών, είτε νεοελληνικών, σε εγνωσμένου κύρους πανεπιστήμια του εξωτερικού.

    Επιπλέον: χωρίς αυτό να αποτελεί πανάκεια ή κάποιο είδος απαράβατης εγγύησης, η σταδιακή είσοδος ή όχι διαφόρων βαλκανικών χωρών στην ΕΕ, όπως πχ του Μαυροβουνίου, της Αλβανίας ή της Σερβίας, η οποία μάλιστα βρίσκεται ήδη σε σχετικές προενταξιακές συνομιλίες, όπως και η Βοσνία, αν δεν θυμάμαι λάθος, και με δεδομένο πως Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία είναι ήδη μέλη, δημιουργούν άλλες δυναμικές ή έστω ελπίδες στους βαλκανικούς λαούς και έτσι ενδέχεται να επιβραδύνουν τα σχέδια της Άγκυρας, ή και να τα εξοβελίσουν σοβαρά.

    Χρειάζεται από πλευράς μας επαγρύπνηση, στόχος, οργάνωση, εκμετάλλευση της συγκριτικής μας θέσης και αντιπερισπασμός. Έχουμε πολλά βέλη στη φαρέτρα μας, κι αυτό οι Τούρκοι το γνωρίζουν. Σαν γνήσιοι θρασύδειλοι, θα χτυπήσουν μόνον όταν είναι σίγουροι 100 τοις εκατό για την έκβαση του χτυπήματος.

    Για να κλείσω πάντως αναφορικά με το ΄΄πανεπιστήμιο΄΄ μαιμού, που είναι και το κύριο θέμα της ανάρτησής σας, και καλά κάνατε που το ανεβάσατε, το γεγονός πως η ιστοσελίδα τους είναι τόσο κακοσχεδιασμένη, ελλιπής, πομπώδης, με ΄΄νεκρές΄΄ υποσελίδες –πχ αν πάτε να δείτε ποιοι διδάσκουν θα σας βγάλει error 404, ή με υποσελίδες που δεν έχουν ενημερωθεί απ το …2011, με κάνει περισσότερο να πιστεύω πως είναι άλλη μια περίπτωση αρπαχτής επιτήδειων εις βάρος αφελών, παρά οργανωμένο σχέδιο της Αγκυρας προκειμένου να φυτέψει τουρκικό ΄΄πανεπιστήμιο΄΄ στη Θράκη.

    Επιπλέον ενδεικτικό της πιθανής αρπαχτής είναι στην πρώτη σελίδα κάτω κάτω η συσχέτιση του ΄΄πανεπιστημίου΄΄ μαιμού με το ΠΣ Απόδημου Ελληνισμού και τα προγράμματα κοινωνικής επιδότητης της ΕΕ, ή τις υποτροφίες Καρέλια.

  3. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Πολύ σημαντική κι αυτή η είδηση – αξίζει να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις. Προβληματίζομαι, για πολλούς λόγους, κι ένας από αυτούς είναι η έλλειψη της ελληνικής γλώσσας από την ιστοσελίδα του ιδρύματος. Θα επιστρέψω αργότερα να καταθέσω τις σκέψεις μου.

    • Ο/Η ntianoupoli λέει:

      Καλησπέρα στην Αυστραλία. Περιμένουμε με χαρα τις σκέψεις σας!

      • Ο/Η Αγριμιώ λέει:

        Δεν βρίσκει κανείς ιδιαίτερα πολλές πληροφορίες για το συγκεκριμένο ίδρυμα – το θετικό είναι ότι προς το παρόν δεν προσφέρει προπτυχιακά μαθήματα αλλά μόνο μεταπτυχιακά. Είναι σίγουρα μια κίνηση για να αναγνωρισθούν τέτοιου είδους κολέγια κι ιδρύματα, κάτι το οποίο θα πρέπει να μας ανησυχεί διότι υποβαθμίζεται η δημόσια εκπαίδευση. Σκοπός είναι τα δημόσια πανεπιστήμια να γίνουν πιο ανταγωνιστικά, αλλά δεν βλέπω που θα βοηθήσουν τα ιδιωτικά σε αυτό παρά μοναχά να συνδράμουν κι αυτά με τον τρόπο τους περισσότερο στο άνοιγμα της ψαλίδας ανάμεσα στους έχοντες και τους μη έχοντες.

  4. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Π Ρ Ο Σ Ο Χ Η
    http://www.synodos-aei.gr/katalogos_prytaneon.pdf

    Το ίδρυμα του Γραμμένου είναι μέλος των κρατικών πανεπιστημίων της χώρας, και ο Γραμμένος που δεν είναι ιδρυτής ή ιδιοκτήτης του ιδρύματος, αλλά πρύτανης, φιγουράρει στον ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΕΩΝ, ΠΡΟΕΔΡΩΝ- ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΩΝ Δ.Ε. ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ

    Νομίζω είναι μια απ τις καλύτερες ΄΄ψαριές΄΄ του Ντιανούπολη!! Μακάρι να φτάσει στη Βουλή να μάθει το πανελλήνιο τί ίδρυμα είναι αυτό, με τί πόρους χρηματοδοτείται, σε ποιον ανήκουν οι εγκαταστάσεις του (γαίες και κτίρια), τί πτυχία έχει το διδακτικό προσωπικό του, εάν οι φοιτητές του εγγράφονται μετά από πανελλήνιες (ή πώς γίνονται οι εγγραφές), και κυρίως, γιατί η ιστοσελίδα του δεν είναι γραμμένη στην ελληνική, αλλά σε πάνω από μια ντουζίνα βαλκανικές και ευρωπαικές γλώσσες.

    Έίναι άλλη μια περίπτωση σχολής 3βάθμιας εκπαίδευσης που άνοιξε με στενό τοπικιστικό συμφέρον και ορίζοντα; το ίδρυμα συστάθηκε το 2007, εποχή δηλαδή της ΝΔ….

    Ποιος ήταν τότε Νομάρχης, Δήμαρχος, Υπουργός Παιδείας κλπ κλπ κλπ;

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      διόρθωση
      πρόεδρος του ΔΠΕ είναι ο Γραμμένος, όχι πρύτανης

      • Ο/Η Ευη λέει:

        Ο Γραμμενος φερεται ως …ιδιοκτητης Γιαννη, και διδασκει στο City of London!!!!
        Δεν ξερω αν αυτο πρεπει να μας λεει κατι……….

  5. Ο/Η Γιάννης λέει:

    ο Γραμμένος έχει σχέσεις με Μάρφιν…;

    http://www.marketvisual.com/d/7d40c57d-6a71-4682-b7a8-b8e1c6e0c28f/Konstantinos+Grammenos

    εδώ η προβολή του ιδρύματος στα ΜΜΕ (εν προκειμένω ΣΚΑΙ)

    κι εδώ στον ΑΝΤ1

  6. Ο/Η Γιάννης λέει:

    http: // www. youtube. com/watch?v=xDnTGpe8ofs (ΑΝΤ1)

  7. Ο/Η iakovos1000 λέει:

    Οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα στην Μέση Ανατολή. Συνεργασίες & Αδιέξοδα
    http://iakovosal.blogspot.gr/2015/01/blog-post_13.html

Η γνώμη σας;

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s